onsdag den 7. januar 2009

Inden hjem rejse

Jeg har set mange detajler på skolen, som jeg har studeret hjemme i Danmark, som f.eks. girafsprog. Dette har jeg gjort stor brig af, da jeg kender til det, og forstår hvor vigtigt det er.
Jeg har lært hvordan Montessoris tankegang er. Jeg har helt klart set ting, som jeg aldrig nogen siden kommer til at bruge hjemme i Danmark, men jeg har set mange fordele. Ideen med at hvert barn lærer forskelligt, og i sit eget tempo. Det er også en vigtig ting at røre og gøre, for at lærer. Jeg vil uden at sætte skolen i bås, sige at det underviser efter lærersstilene. Men mest røre og gøre, da mange børn lærer på den måde. og derfor fungere godt på skolen.
Jeg har lært at håndtere konflikter meget hurtigt, uden at have med modersmål som hjælpemiddel. Det er ikke altid sporg og ord der er brug for. Det kan ligeså godt være en handling, der kan løse et problem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar