fredag den 10. juli 2009

New York den 26. juni til den 28. juni 2009

Jeg tog til New York for en weekend, da en af mine kollegaer hvad træning i New York, og inviterede mig til at tage med. Det var en helt fantastisk tur.
Fredag aften så vi nogle helt fantastiske skyer. De var formede som vat bolde, helt runde. De så viderunderlige ud.


Vi var forbi Grand Central Station, for at se hvordan den ser ud. Der havde jeg aldrig været før. Det er en rigtig flot bygning, med flot arkitektur.

Jeg var inde i den berømte F.A.O. Schwarz, som er den legetøjsbutik som man ser i filmen "Alene hjemme 2". Det var et børneparadis. Vi tog en hestevognstur rundt i Central Park, hvor vi så en masse af parken. Her kan man se skyskraberne fra parken, en flot udsigt.

Her er jeg med Trish, min arbejdeskollega og hendes mor.


Vi gik helt tilfældigvis forbi Carnegie Hall, hvor de store kæmpe klassiske koncerter bliver holdt.


Vi tog subwayen hver dag, frem og tilbage, så den måtte jeg også lige have et billede af.



Vi gik over Brooklyn Bridge lørdag aften. Vi boede i Brooklyn, så vi kunne se hele Manhattens skyline. Helt fantastisk.























Ingen kommentarer:

Send en kommentar